Posted by: lg5a | mai 12, 2009

Emadepäeva kontsert

*** Meie koolis toimus kevadkontsert. See oli 7. mail ja algas kell 18. Oli näha, et esinejad pisut närveerisid, aga mulle meeldis see kontsert. Mulle ei meeldinud enne kontserti laulda, aga kui ma kontserdil laulsin, tundus see mõnus tegevus.

Ettevalmistused olid lihtsad, sest lastekoor laulis ainult kaks laulu. Rivistusime aula ukse taga. Algul tuli 3A klassi näidend „Muudame maailma kauniks“. Teiseks direktori tervitus. Meie viienda klassi ansambel oli alles kuueteistkümnes. Meie laul – A.Oidi „Unelind“.

Lõpu poole esines lastekoor. Neile õpetas laulud selgeks Tiina Toiger. Mudilaskoori õpetas Tiina Malkov. Visuaalne lavakujundus Anneli Kesksaarelt.

ansambel
solist

*** Mulle meeldis väga see kontsert. Eriti lahe oli segakoor, kui nad tegid seda, mida õpetaja ei lubanud. Aga alustame algusest.

Väikesed tegid näidendi, mis oli väga armas. Nad üritasid õpetada looduse hoidmist. Direktor võttis sõna ning pidas südamliku kõne. Kõigest ei saa muidugi kirjutada, sest muidu jääks leheruumist puudu. Minu ema ütles, et ka temale meeldis kontsert. Siis, kui me laulukooriga laulma läksime, olid kõik närvis. Lõpuks tuli ikkagi kõik hästi välja.

Tänu Tiina Toigerile tuli lastekooril ja segakooril kõik hästi välja.

*** Emadepäeva kontsert oli väga tore. Seal oli palju emasid, isasid, tädisid, onusid jne. Ka mina esinesin seal. Mu tädi tuli mind vaatama. Seal oli ka üks poisteansambel, kes üritas Madonnat järgi teha. Mina laulsin kolme laulu. Õpetaja jäi meiega väga rahule. Seal oli üks hiphop-tants, mis mu tädile väga meeldis.

Paljud lugesid ka luuletusi ning autasustati „aasta ema“. Üks õpetaja laulis ning mängis kitarri.

tants
Lisa kommentaar

Kategooriad

