Posted by: lg5a | september 17, 2009

Uus kooliaasta ja möödunud suvi

Jälle on käes september ning kõik tublid koolilapsed on juba üle kahe nädala usinalt õppinud. Naljakas, kolme suvekuuga on 5A klassist saanud juba 6A! Teie blogi ootab ka sel aastal uudiseid lahedatest ettevõtmistest ning juba oletegi te kirjutama asunud.

Loodetavasti sisaldub teie järjekordses kooliaastas palju häid hindeid ja lusti koolis käia ning muidugi vahvaid seiklusi ja tegemisi! Kaklused ja tülid jäid ehk eelmisesse õppeaastasse 🙂 Ilusat sügist ning edukat koolipingi läikima nühkimist!

Et suvi oli meil kõigil vahva ja meeldejääv, teeme sellest ka väikese kokkuvõtte ja vaatame, mis kellelegi kõige rohkem meelde jäi!

* Külastasin Vormsi saart ja uurisin selle omapärasid ja vaatamisväärsusi. See oli väga põnev, sest Vormsil paistis kogu aeg päike, vesi oli soe ja saare ajalugu oli ka väga huvitav, mainimata veel kohalikku imemaitsvat toitu. Enamuse suvest veetsin ma siiski oma maakodus Ihasalus, mis asub imeilusa helesinise mere ääres. Teise vanaema juures pidasime minu onu pulmi ja mina olin fotograafi ametis, minu tehtud fotod meeldisid kõikidele külalistele.

* Ma aitasin vanaema maatöödega ja käisin metsades ning mujal. Isaga käisin festivalil ja aitasin teda töö juures. Veetsin enamiku aega sõpradega, käisime kinodes ja lõbustusparkides. Perega käisin mööda Eestit sõitmas.

* Mina käisin Noorkotkaste sõjaväelaagris. Seal oli palju parme ja sääski. Olid erinevad meeskonnad: hundid, karud, ilvesed ja oravad. Mina olin Orava meeskonnas. Rühmad käisid püssidega laskmas, loodust tundma õppimas, telke üles panemas ja kokkamas. Laager kestis kolm päeva.

* Mina veetsin oma suve koos sugulasega, käisime mõlemad Vabaduse samba avamisel. Veel käisin tantsupeol ning tantsu- ja laulupeo rongkäigul. Seal oli väga-väga lahe olla. Õe sünnipäeval oli ka lahe.

* Mina käisin Saaremaal, Hiiumaal ja Soomes. Hulkusin ringi, purjetasin ja Soomes käisin lõbustuspargis ning Seaworldis ka – seal on väikesed haid ja kalad.

* Mina käisin oma sugulase juures ja meil oli koos väga lõbus. Kui ta mul külas oli, ööbisime telgis. Me võtsime kassi endale telki ja ta tegi madratsi katki. Riia loomaaias käisin ka ja seal oli tore.

* Mina olin kolmveerand suvest Vormsi saarel, Rumpo poolsaarel kala püüdmas ja Norrenda puhkemajas tööl. Minu vanaisa elab Vormsi saarel. Ülejäänud suve veetsin Lõuna-Eestis Rõuges, seal oli just Võru tuletõrjujate kokkutulek. Käisin ka Rõuge Suurjärves ujumas.

* Mina käisin Roelas Ketliniga tema isa juures ja siis läksin maale. Ühe vanaema ja vanaisa juures sain puhata, teise juures pidin lapsi hoidma. Käisin isegi vanaemaga metsas, aga ei kannatanud seal mitte minutitki olla, olin rampväsinud ja kannatamatu. Augusti keskel läksin Otepää seiklusparki. Seal oli väga lahe. Läbisin kõik kuus rada. Kuues rada oli väga lahe, seal sai teha õhusõitu läbi lilleoru.

* Minu suvi möödus maal. Seal oli väga lahe. Ühel päeval viisime sõbrannaga hüppeka vee keskele ja hakkasime hüppama. See vajus kogu aeg vee alla. Minu suvi oli tore, me käisime loomaaias ja hästi palju väljaspool Tallinnat.

* Suvel tegin trenni ja käisin võistlustel üle Eesti. Maal aitasin vanaema. Veel lugesin paljusid raamatuid. Aeg möödus kiiresti ja oli väga põnev suvevaheaeg.

* Suvi oli huvitav: käisin välismaal ja üle Eesti. Saadjärvel käisin laagris, kus tegime lollusi. Kihnus käisin ka. Soomes olin maailma suurimas soome saunas. Maal niitsin rohtu, tegin onni ja käisin ujumas.

* Suvel käisin laagris, rannas ja veel paljudes kohtades. Laagris oli lahe, eriti viimasel päeval. Me grillisime vorste ja vahukomme, sõime küpsist ja jõime mahla. Mängisime pimedas, ainult et ühes võsas võis rästikuid olla. Ujumas käisin ma väga tihti.

* Suvel olin sõpradega õues, rannas, poodides. Käisime Soomes Sealife’s. Seal oli  väga tore.

* Ma käisin maal ja ka seenel (esimest korda). Saime palju seeni ja tegime kodus vanaemaga seenekastet. Proovisin suvel palju ekstreemseid asju ja olin palju aega rannas ja linnas.  Õe järgi pidin samuti vaatama, aga mitte nii palju kui kooli ajal. Tahan veel sellist suve.

* Pool suve olin Pärnus isa juures ja teise poole Tallinnas raamatuid lugemas ning sõpradega mängimas. Ujusin Tallinnas esimest korda. Pärnus meeldis mulle ikkagi kõige rohkem, sest elasin oma majas linnast väljas ja sain kella 12ni väljas olla.

* Suvel olin põhiliselt kodus, aga käisin ka maal ja pidasin laheda sünnipäeva. Mind pandi lapsevalvesse ja kahe-aastane poiss sai minuga väga hästi läbi. Maalt tagasi tulles käisin ka last hoidmas. Nii jäigi nädal aega puhkust ning siis kooli.

* Sellel suvel hakkasin ujumistrennis käima ning käin siiani. Ujumine pakub mulle lõbu ja rõõmu. Suvi oli soe ja ma käisin palju mere ääres. Kohustuslikud raamatud lugesin ka läbi: „Kõik poisid ei saa suureks“ ning „Ohtlikud miljonid“. Need olid huvitavad, esimene oli Eesti külapoistest ja teine laste kriminaaljutt.

* Ma käisin Kreekas Patmose saarel. See aub Türgi lähedal. Rääkisime seal inglise keeles ning saime mootorrataste, kiirpaatide, veesuuskade ja autodega sõita. Peale reisi käisin oma sõbra Elis Liisi juures, kus jalutasime koertega ja vaatasime jalgpalli. Vihmaga käisime ujumas ka.

Lisa kommentaar

Rubriigid

