Posted by: lg5a | november 17, 2009

Reis Rakverre

*** Me läksime 9. novembril Rakveresse reisile. Seal käisime linnuses ja söömas. Linnuses käisime piinakambris ja tegime püssirohtu. Saime väga palju teada Rakvere linnuse ajaloost. Kui hakkasime ära minema, lasime veel vibu. Palmse lossi juures saime ühes majas Viru raba ja Lahemaa rahvuspargi kohta palju uusi teadmisi, vaatasime ka filmi. Peale seda läksime Tallinnasse tagasi. Nii saigi meie reis läbi.

*** Läksime klassiga Rakverre. See oli tore. Sõitsime bussiga umbes 1,5 tundi. Reisil sai palju nalja. Olime päris pikka aega linnuses ja siis läksime sööma. Kõht täis, sõitsime Palmsesse. Seal vaatasime filmi Viru rabast, kuna pidime minema rappa, aga selleks oli liiga libe. Ootan huviga uut ekskursiooni.

*** Reis oli päris huvitav. Seal sai palju nalja. Tutvusime kindluse ruumidega ja saime ka mängida vanaaegseid rüütleid. Tegime püssirohtu. Alguses ei läinud see põlema, kuid viimase tikuga süttis – põles kui säraküünal.

Kõige lahedam oli põrgurada. See oli poole parem, kui lõbustusparkides, sest see oli hirmus. Esimest korda kartsin ma väga, aga teist korda enam ei kartnud.

Veel tähelepanekuid ja arvamusi 🙂

Me saime kokku kell 8.30 kooli ees ja buss sõitis ära kell 9. Mul oli hea meel, et me saime kusagile klassiga minna.

Kahjuks ei saanud kõik münte teha.

Linnuses oli väga külm.

Film kestis 30 min ja siis tegime looduse peale töö.

Reis Rakverre ületas igatahes kõik ootused: seal oli väga põnev ning kindlasti huvitavam kui koolis.

Mu lemmikkoht oli linnus, sest mulle meeldib kõik, mis on seotud muistse ajaga.

Ehk see infokeskus seal Palmses jäi veidi igavaks, kuna mõtted kohe mitte ei püsinud looduse juures.

Ma sain palju huvitavaid asju teada. Näiteks, et ravitseja arvas tol ajal, et vere välja laskmine on ravi.

Kogu aeg rääkisid giid ja õpetaja.

Jooksime piikidega vastu sihtmärki.

Linnuses räägiti meile lähemalt keskajast: missugused olid relvad, kuidas tehti münte, missugused olid haigused ja kuidas piinati ning hukati inimesi. Me käisime linnuse peal ning vaatasime lõbustusi ja kuidas treeniti vanal ajal lapsi.

Klassiga oli palju põnevam kui perega käia.

Sain soode kohta nii palju põnevat teada.