Posted by: lg5a | detsember 24, 2009

Ooperigala – lastega ooperisse

*** Ooperigala oli väga huvitav, sest seal oli palju lauljaid. Mulle meeldis kõige rohkem esimene laul, sest see oli lõbus ja vana ja ma olin seda ammu kuulnud. Huvitav, et lapsi oli väga palju. Lauljatel oli väga tugev hääl. See meeldib mulle. Halb aga, et meie klassist oli vähe inimesi.

*** Me käisime 5. detsembril Estonia teatris ooperit kuulamas ja vaatamas. Seal oli päris huvitav, sest ma pole kunagi ooperis käinud. Kohal oli hästi vähe inimesi, aga kõik piletid olid ära ostetud. Aeg läks väga kiiresti. Kõige naljakam oli Ooperipisik – tema jõudis ka kõikjale. See mulle ei meeldinud, et seal karjuti palju. Mulle meeldis ühe laulja valge kleit. Seal oli väga-väga lahe!

*** Minu jaoks oli see päris normaalne, aga väga palju karjuti. Muidu oli päris äge! Näitlejad laulsid hästi ja riided olid megailusad. Kahju, et nad eesti keeles ei laulnud. Väga hea kogemus oli, tahaksin tervet ooperit näha.

*** See gala kõlas tegelikult väga hästi. Tantsiti ja lauldi nii kõvasti, et kõrvad tahtsid lukku minna ja kananahk ihule tulla. Tahaks veel kuulata.

Lisa kommentaar

Rubriigid

